czwartek, 2 stycznia 2014

Ćwiczenia na płaski brzuch. Polecam ! ;)


6 Weidera ....

Pewnie wiele z nas ma problem z odrobiną tłuszczyku na brzuchu ,  jednak trzeba pamiętać , że sama dieta nie wystarczy, ponieważ nasz brzuszek jest w dużej części złożony z tłuszczyku i jeśli nagle przestaniemy jeść czy bardzo ograniczać jedzenie , a znam takie przypadki to nie dość , że skóra może wyglądać nieestetycznie to po jakimś czasie zapuka do nas tak zwany "efekt jojo" którego żadna z nas nie lubi ;) ....
Jakieś pół roku temu znalazłam informacje na temat 6 weidera i muszę przyznać, że pozytywnie mnie zaskoczył ponieważ po zaledwie 14 dniach było widać , że
brzuch staje się bardziej napięty a po 25 dniach miałam już ładny płaski brzuszek , oprócz tego mięśnie stają się silniejsze i mogłam nawet 200 brzuszków robić bez jakichkolwiek problemów a jestem strasznie leniwa więc to dla mnie duże osiągnięcie. Niestety zrezygnowałam z ćwiczeń , ponieważ stwierdziłam , że jest już okej z moim brzuszkiem, trochę czasu już minęło od kiedy robiłam te ćwiczenia , jednak efekty są nadal , nie takie jak wcześniej ale są. Polecam gorąco te ćwiczenia bo są naprawdę skuteczne . Od wiosny znów zaczynam  !!!  ;)                         



Tu macie cały trening do wydruku, ja planuje sobie wydrukować wraz ze zdjęciem idealnego jak dla mnie brzucha i powiesić , to na pewno mnie zmotywuje.  ;)


       






ZACZYNAMY!!! <333      


             




                               Powodzenia ! 










































                               

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Autor obrazów motywu: enjoynz. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© BlogSisteRs, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena