wtorek, 21 stycznia 2014

Pielęgnacja Paznokci z Nail Boost Advanced Oriflame ;)

Witam od  kilku tygodni stosuje odżywkę Nail 

 Boost  Advanced  firmy Orflame muszę 

przyznać że jestem pozytywnie zaskoczona jej 

rezultatem...


 Odżywkę  zakupiłam  już którąś z kolei żeby odbudować zniszczone i łamiące się paznokcie żadne mi nie  pomagały  w końcu  trafiłam na to  cudo jest to odżywka wzbogacona ekstraktem z kiwi i żywicy elemi oraz unikalną mieszanką witamin A ,C i E, które stymulują wzrastanie  paznokci i odżywiają kruche i wysuszone płytki paznokciowe.Dodatkowo preparat zawiera białe kuleczki są to witaminy, które się rozpuszczają podczas nakładania.  Odżywka jest o delikatnym zapachu który szybko się wchłania używam jej od dwóch tygodni i muszę przyznać że moje paznokcie stały się mocniejsze , ładniejsze i przede wszystkim nie łamią się co było dla mnie udręką!! 
Teraz przedstawię  wam efekty mojej kuracji może nie są idealne ale o wiele lepsze niż wcześniej :)




Moim zdaniem warto zainwestować w tę o to odżywkę polecam ją wszystkim do codziennej pielęgnacji swoich paznokci a gwarantuje że każda z Was będzie zadowolona z efektów . 


Kosztuje 23 zł 





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Autor obrazów motywu: enjoynz. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© BlogSisteRs, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena